.

Perličky ze Sluníčka - šk. rok 2016/17

Řed. - mají-li děti nějaký problém (smutnění po rodičích, kamarád mi nepůjčí hračku a pod.) a my ho společně vyřešíme, často používám otázku „tak dobrý?“. Před Velikonocemi jsme si vyhlédli u dětského hřiště keř s větvičkami na dekoraci třídy. Po dvou dnech jsme šli pro větvičky, řekla jsem dětem na hřišti - „buďte hodné, jdu pro ty větvičky.“ Sledovala jsem zda mě nikdo nevidí ze sídliště a rychle jsem se vrátila. Z vršku průlezky na mne volá na celé hřiště a téměř sídliště Isabelka Mia - tři a půl roku „tak dobrý učitelko?“.

Řed. - při mytí rukou před obědem, říkám dětem: „Umyjte si děti dobře ruce, ať na nás neskočí žloutenka“. Adámek Š. - dva a půl roku - já si je „myju“ dobře, ať na mne neskočí housenka.

Řed. - povlékám dětem na spaní matračky a děti se převlékají do pyžamek. Klárka Ch. - tři a půl roku - na mne volá - „půjdete se s námi také natáhnout?“ Řed. - Klárinko, nemůžu, mám práci. Klárka - moje babička Hanička má také práci a vždycky se natáhne.

Řed. Kolegyně z jazykové školy Bohemia Institutu mají na některých reklamních plakátcích „kohoutka“. Vzali jsme jim plakátky na Gutovku a na plavecký stadion Slávia SK Slávia Praha.
Po návratu se děti ptaly kolegyň - „proč nemáte na plakátcích také slepičky?“ Kolegyně - Eva a Jana - „děti, protože kohoutek se naučil už jazyky, tak mu narostl hřebínek“ Děti ve třídě - „A p. učitelko, když my se učíme angličtinu, tak nám také naroste takový hřěbínek?“